logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۰۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

ژاپن 700 هزار فرانک سوئیس به اجرای طرح "نذر آب" هلال احمر کمک کرد

ژاپن-700-هزار-فرانک-سوئیس-به-اجرای-طرح-"نذر-آب"-هلال-احمر-کمک-کرد
معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت ژاپن تاکنون 700 هزار فرانک سوئیس برای اجرای نذر آب کمک کرده که در صورت موفق بودن طرح و تقویت آموزش در آن چهار میلیون فرانک سوئیس نیز تزریق خواهد کرد.

به گزارش موج رسا;  محمد علی موذن تبار در جریان بازدید از روند ارائه خدمات درمانی کاروان سلامت در روستای ذاکر افزود: با توجه به اجرای موفق پنج دوره نذر آب در کنار این طرح کاروان های سلامت، آموزش، توزیع بسته های معیشتی، مقابله با پدیده تغییرات اقلیمی و خشکسالی نیز انجام می‌شود.

وی اذعان کرد: امسال طرح نذر آب 6 به مناسبت صد و یکمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر در 101 روستای کشور اجرا خواهد شد.

معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به اجرای ملی نذر آب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کشور ژاپن اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای این طرح کرده است، امسال استان‌های اصفهان، کرمان و هرمزگان ملی فعالیت خواهند کرد.

موذن تبار افزود: با استفاده از اعتبارات هلال احمر و حمایت خیرین این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال طرح نذر آب پررونق‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد، ادامه داد: این طرح توسط صلیب سرخ به رسمیت شناخته شده و منتظر هستیم استمدادهای بین‌المللی به بودجه موجود اضافه شود که دولت ژاپن تاکنون 700 هزار فرانک سوئیس برای اجرای نذر آب کمک کرده است.

معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت ژاپن قول داده در صورت موفق بودن طرح نذر آب 6 و لحاظ شدن آموزش در این طرح تقویت شود چهار میلیون فرانک سوئیس نیز تزریق خواهد کرد.

موذن تبار به مشارکت خیرین در اجرای نذر آب اشاره کرد و افزود: از ظرفیت خیرین در 2 قالب استفاده می‌کنیم که تعدادی از آنها حقوقی هلال احمر را در حوزه ملی و استانی کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شماره حساب ملی اعلام می‌کنیم عموم هموطنان می توانند از طریق واریز مبالغ در اجرای طرح مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر